ЕКОАвтоЕлектрокариBMWi3BMW у 2017 році доставив 100 000 електрифікованих автомобілів по всьому світу
i3Електричні автомобіліПлагін-гібридні автомобілі

BMW у 2017 році доставив 100 000 електрифікованих автомобілів по всьому світу

Наразі стало відомо, что BMW у 2017 році доставила понад 100 000 електрифікованих автомобілів по всьому світу, що підкреслює лідерську роль компанії у розвитку електромобільності.

 

Підсвічування у вигляді батарей штаб-квартири BMW символізує технологічні зміни
Підсвічування у вигляді батарей штаб-квартири BMW символізує технологічні зміни / press.bmwgroup.com

Як зауважив Харальд Крюгер, голова правління BMW AG, продаж 100 000 електрифікованих автомобілів за один рік є важливою віхою в історії компанії, але це лише початок. З моменту впровадження BMW i3 у 2013 році бренд поставив своїм клієнтам понад 200 000 електрифікованих автомобілів, і до 2025 року компанія запропонує автомобілістам ще 25 електрифікованих моделей (чистих електрокарів та плагін-гібридів).

Розвиток електромобільності BMW відбувається в рамках корпоративної стратегії NUMBER ONE>NEXT, яка продовжує розширювати позиції компанії як провідного постачальника послуг мобільності. С 2021 року бренд запропонує клієнтам п’яте покоління технології акумулятора для електрокарів та модульні електричні платформи, які дозволять встановити на всі серії моделей будь-який тип приводу.

Повністю електричний автомобіль BMW i3
Повністю електричний автомобіль BMW i3 / press.bmwgroup.com

Як зазначається у щорічному звіті BMW, для свого бренду елктричних видів транспорту BMW i, який був заснований у 2011 році, компанія забезпечила права на товарні імена від BMW i1 до i9, а також від BMW iX1 до iX9. У 2018 році світ побачить BMW i8 Roadster, після чого в 2019 році буде випущено повністю електричний MINI. У 2020 році вийде електрична версія BMW X3 і в 2021 році шанувальники продуктів BMW отримають флагманський автономний електричний концепт iNext.

Завдяки своєму ранньому фокусу на електромобілях компанія BMW вже досягла лідируючих позицій на ринку електрокарів. Згідно незалежного звіту POLK/IHS, опублікованого 7 грудня 2017 року, BMW обходить конкурентів, коли йдеться про реєстрацію нових повністю електричних та плагін-гібридних транспортних засобів в Європі з часткою ринку від 21%. Це означає, що частка BMW у сегменті електрифікованих автомобілів більш ніж утричі перевищує частку ринку традиційних моделей з ДВЗ. Незважаючи на те, що сьогодні електрифіковані транспортні засоби складають 2% нових реєстрацій автомобілів від всіх виробників у Європі, показник BMW вже становить 6%. Іншими словами, BMW має непропорційно велику частку ринку електромобільності в Європі. Позиція компанії є також сильною і на світовому ринку — компанія має 10% глобального ринку електрокарів.

Електрифіковані моделі BMW мають особливо високий попит у Західній Європі та США, де вони складають 7% загальних продажів компанії. У Скандинавії BMW i3 є найбільш продаваною моделлю. У Німеччині кількість нових реєстрацій повністю електричних автомобілів та плагін-гібридів BMW досягнула більше 10 000 одиниць у 2017 році. Збут електрокарів BMW i3 також збільшився приблизно на чверть з листопада 2017 року.

Окрім дев’яти електрифікованих чотириколісних транспортних засобів, які пропонує BMW, компанія також випускає ідеальний двоколісний продукт преміум-класу для руху по місту: BMW C evolution. Після встановлення нової батареї, яка розширює запас ходу скутера до 160 км, продажі цього електричного засобу зросли на 80% в порівнянні з першими 11 місяцями минулого року. 1 500 одиниць скутерів, проданих по всьому світу, увійшли у 100 000 електрифікованих автомобілів, які компанія продала у 2017 році.

Харальд Крюгер передає ключі новому власнику 100-тисячного електрифікованого автомобіля BMW i3
Харальд Крюгер передає ключі новому власнику 100-тисячного електрифікованого автомобіля BMW i3 / press.bmwgroup.com

Успіх продажу електрокарів по всьому світові BMW відзначила урочистою подією, під час якої 80-річного водія з Північного Рейн-Вестфалія (Німеччина), який забрав ключі від свого BMW i3 у Protonic Blue у BMW Welt в Мюнхені і став 100 000-й клієнтом бренду, привітав Харальд Крюгер, голова ради директорів BMW.

Джерело: press.bmwgroup.com

Лого