Nissan продала 300 000 електромобілей Leaf з 2010 року у світі
Японська компанія Nissan оголосила про те, що продала 300 000 електромобілей Leaf з моменту першого випуску моделі у 2010 році.

Повністю електричний Leaf став першим в світі бюджетним масовим продуктом у світі, який заробив свою популярність завдяки високій продуктивності, енергоефективності, гарному зовнішньому вигляду та доступній ціні.
У вересні 2017 року компанія Nissan запустила повністю оновлену версію Leaf, на яку вже оформлено 13 000 попередніх замовлень у США та 12 000 попередніх замовлень у Європі.
Цифри по поставках та попередніх замовленнях доводять, що Leaf залишається найпопулярнішим електромобілем у світі, і ця тенденція буде зберігатися доти, доки Nissan буде робити все можливе заради цього, зберігаючи якість, новітність, технологічність і доступність електрокару, створеного у рамках стратегії компанії з розвитку електромобільності у світі Nissan Intelligent Mobility.
Поставки Nissan Leaf 2018 у стандартній версії (40 кВт⋅год батарея, запас ходу — 240 км) заплановані у США, Канаді та Європі на січень-лютий 2018 року. Преміальна версія електромобілю з 64 кВт⋅год батареєю та запасом ходу на одному заряді в 362 км буде поставлятися на світові ринки з 2019 року.
Leaf 2018 оснастили новітніми технологіями допомоги водієві, а саме системою автономного управління ProPilot Assist, системою автоматичної парковки ProPilot Park, «розумною» електронною педаллю e-Pedal, що дозволяє водіям запускати, прискорювати, уповільнювати і зупиняти електромобіль, збільшуючи або зменшуючи тиск на педаль.
Джерело: newsroom.nissan-global.com