Renault формує власну мережу автосалонів для електромобілів на зразок Tesla
Деякі автовиробники, які дійсно серйозно ставляться до електромобілів, намагаються вирішити проблеми, пов’язані з недбалим ставленням до продажу електричних автомобілів в автосалонах.
Встановлено, що дилерам одночасно складно продавати як електромобілі, так і автомобілі з ДВЗ, оскільки сильні сторони одного з них часто є слабкими місцями іншого. В кінцевому підсумку, автодилери стимулюють продавати те, що у них є в наявності, а оскільки паливні авто переважають, великих зусиль для продажу електромобілів ніхто не докладає.

Частково по цій причині Tesla вирішила обійти дилерську модель продажів і управляти власними магазинами. Тепер ось Renault намагається використовувати подібний підхід, відкривши на початку цього року в Стокгольмі «центр електромобілів Renault».
Схоже, що ця ініціатива була успішною, оскільки в Renault повідомили про залучення більше 14 000 відвідувачів протягом перших трьох місяців. Тепер французький автовиробник оголошує, що розширює програму відкриваючи центр в Берліні.

До обов’язків співробітників магазина відноситься спілкування з клієнтами та відповіді на найбільш поширені питання про електромобілі, а також роз’яснення переваг водіння таких автомобілів.

Як і в Стокгольмі, це поки ще тільки «концепція», але в компанії заявляють, що вже розглядають можливість відкриття EV-магазинів в інших європейських містах.
Джерело: group.renault.com