Bollinger представляє електричний позашляховик B1 та пікап B2
Компанія Bollinger Motors, що спеціалізується на вантажних електромобілях в Мічигані, представила останні версії свого електричного позашляховика B1 і електричного пікапа B2 перед початком виробництва.
Bollinger Motors вже більше чотирьох років розробляє дуже просту, але універсальну платформу Bollinger Motors Class-3 для електричних вантажівок.


Bollinger B1 і Bollinger B2 — це перші в світі повністю електричні позашляхові і дорожні вантажівки. Представлені прототипи є важливою віхою в наступних кроках компанії до виробництва.

Bollinger B1 і B2 зосереджені на бездоріжжі. І пікап, і позашляховик пропонують роздавальну коробку з двома швидкостями, 15 дюймів дорожнього просвіту і 10 дюймів ходу підвіски.
Бачення засновника і генерального директора Роберта Боллінгера «заново винаходити вантажівки, а не тільки електрифікувати їх» з’явилося в 2015 році, коли він усвідомив недоліки традиційних вантажівок на своїй фермі. — «Прийшов час зробити щось нове», — сказав Боллінгер. «Я просто хотів побудувати кращу вантажівку без компромісів».
Виробник представив характеристики для електромобілів B1 і B2:
- Повний привід, 2 електродвигуни
- Потужність системи 614 к.с.
- Крутний момент 906 Н⋅м
- Розгін від 0 до 96 км/ч за 4,5 секунди
- Максимальна швидкість 160 км/год
- Співвідношення потужність/вага 7.8
- Двошвидкісна коробка передач Hi/Lo
- 15-дюймовий дорожній просвіт
- 10-дюймовий хід підвіски
- від 10″ до 20″ змінний дорожній просвіт
- Вантажопідйомність 2360 кг
- Буксировочная здатність 3400 кг
- 11,75″ вентильовані гальма
- 4-колісні антиблокувальні диски
- Акумулятор ємністю 120 кВт⋅год
- Запатентована наскрізні двері для вантажів
Компанія не повідомила ціни і терміни виробництва.
Джерело: bollingermotors.com