ЕКОАвтоЕлектрокариVolvoVolvo розпочинає виробництво електричного кросовера XC40 Recharge
VolvoЕлектричні автомобіліЕлектрокари

Volvo розпочинає виробництво електричного кросовера XC40 Recharge

XC40 Recharge — перший із декількох повністю електричних автомобілів Volvo, які незабаром надійдуть на ринок. Старт виробництва означає черговий крок компанії Volvo Cars до скорочення викидів вуглецю від кожного авто на 40 % до 2025 р. До того ж року очікується, що 50 % світових продажів бренду становитимуть повністю електрокари, а другу частину — гібридні автомобілі.

Volvo розпочинає виробництво електричного кросовера XC40 Recharge
Volvo розпочинає виробництво електричного кросовера XC40 Recharge / media.volvocars.com

Модель XC40 Recharge продемонструвала високий попит та ажіотаж. Наразі кожен автомобіль, виробництво якого заплановано на цей календарний рік, уже проданий. Доставка перших автомобілів у Європу запланована на жовтень 2020 року.

Початок виробництва автомобілів супроводжувався власним періодом підготовки, упродовж якого на заводі у місті Ґент сконструювали обмежену кількість автомобілів передсерійного випуску. Цей процес — стандартна процедура для кожної нової моделі, спрямована на оптимізацію виробничого потоку. Це також гарантує найвищу якість кожного виробленого авто. Усі залучені працівники виробництва пройшли поглиблений курс навчання щодо безпечного конструювання електрокарів.

«Сьогодні настав знаковий момент для компанії Volvo Cars та всіх працівників у Ґенті, — коментує Хав’єр Варела, керівник відділу промислових операцій та якості у компанії. — Поки ми продовжуємо електрифікувати наш модельний ряд, завод у Ґенті є справжнім першопрохідцем у світовій виробничій мережі бренду».

Повністю електричний Volvo XC40 Recharge запущений у виробництво
Повністю електричний Volvo XC40 Recharge запущений у виробництво / media.volvocars.com

XC40 Recharge — це повністю електрична версія лідера продажів компанії, кросовера XC40. Він став першим автомобілем Volvo, що отримав престижну нагороду — Авто Року в Європі (European Car of the Year). Його наступнику, електромобілю XC40 Recharge, у майбутньому передрікають таку ж популярність.

Уперше Volvo XC40 з двигуном внутрішнього згорання представили у вересні 2017 року як першу модель Volvo в абсолютно новому для бренду сегменті. Компактний кросовер ознаменував собою нову еру у розвитку автомобілів шведського виробника: розкішний екстер’єр, практичний інтер’єр та інноваційні сервіси підключення. Три роки тому XC40 встановив новий рівень для світового автопрому компактних кросоверів: прогресивне технічне оснащення разом із компактними розмірами для зручного маневрування і подорожей на довгі відстані.

Електричний кросовер Volvo XC40 Recharge
Електричний кросовер Volvo XC40 Recharge / media.volvocars.com

Електричний кросовер XC40 розроблений за тим же принципом: інноваційні технології та компактний розмір. Він побудований на основі компактної модульної архітектури Compact Modular Architecture (CMA). На одному заряді повноприводний XC40 Recharge долає понад 400 км відстані за циклом WLTP, і без жодної підзарядки. Вихідна потужність становить 480 к.с. Акумулятор може заряджатися до 80 % приблизно за 40 хв завдяки системі швидкого заряджання.

Нова інформаційно-розважальна система на основі Android пропонує безпрецедентну персоналізацію, покращені рівні інтуїтивного функціонування та вбудовані технології і сервіси Google: Google Assistant, Google Maps та Google Play Store. XC40 Recharge отримав і масштабніші оновлення програмного забезпечення та операційної системи у бездротовий спосіб.

Електричний кросовер Volvo XC40 Recharge
Електричний кросовер Volvo XC40 Recharge / media.volvocars.com

Орієнтуючись на найвищі стандарти безпеки оригінального XC40, інженери повністю переобладнали та укріпили будову передньої частини автомобіля — для компенсації̈ відсутності ДВС. Це задовольняє усі вимоги бренду щодо безпеки, гарантуючи в електрокарі той самий рівень безпеки, що й у будь-якому іншому автомобілі Volvo.

Акумуляторний блок захищений каркасом безпеки, вмонтованим у середній частині кузова. Його розміщення у підлозі авто — це зміщення центра ваги автомобіля донизу задля кращого захисту від перекидань. У салоні інноваційний підхід до тотальної функціональності надає водіям значний вільний простір, наприклад, у дверях та багажнику. Завдяки відсутності двигуна внутрішнього згорання в автомобілі ще більше вільного простору для зберігання речей, завдяки так званому «франку» , передньому багажнику під капотом.

Джерело: media.volvocars.com

Лого