«Пророцтво»: Hyundai представив тизер майбутнього електромобіля
На Міжнародному автосалоні, що відкривається на початку березня 2020 року в Женеві, компанія Hyundai Motor представить новий концепт електромобіля — «Prophecy». Дизайн концепту створений в новій стилістиці бренду — «Sensuous Sportiness» («Чуттєва спортивність»), яка втілює собою гармонію між чотирма основними елементами: пропорцією, архітектурою, стилем і технологією.
Концептуальне «Пророцтво»

Свою назву концепт «Prophecy» («Пророцтво») отримав не випадково: таким чином в Hyundai Motor відзначили, що цей автомобіль визначає дизайн нових електрифікованих моделей марки.
Дизайн екстер’єру концепту електромобіля «Prophecy» відрізняється плавними лініями і витонченими звивинами, що проходять по широким заднім боковим сторонам, які забезпечують чудову аеродинаміку. Задня частина автомобіля, що нагадує корму швидкісного катера, прикрашена інтегрованим спойлером і задніми ліхтарями з піксельним малюнком, який відображається на всю довжину бампера.
“«Prophecy» не слідує трендам. Він є відображенням вічних цінностей, які переживуть час”, — заявив Санг-Юп Лі, віце-президент і керівник Центру дизайну Hyundai Motor Company.
Концепт стане головним шоу-стопером на стенді Hyundai на автосалоні в Женеві. Світова прем’єра «Prophecy» відбудеться 3 березня 2020 року в рамках презентації стратегії електрифікації транспортних засобів «Справжній прогрес вже йде», яка створена на основі нової філософії бренду «Прогрес заради людства».
Джерело: hyundai.news