ЕКОАвтоЕлектрокариNissanLeafLeaf 2018Nissan Leaf 2018 — технічні характеристики і особливості
Leaf 2018Електричні автомобілі

Nissan Leaf 2018 — технічні характеристики і особливості

Nissan Leaf 2018 — оновлена версія серійного електрокару від японського виробника, який визнаний найбільш продаваним електромобілем у світі. Компанія Nissan продала понад 112 000 одиниць Leaf у США та більше 283 000 у всьому світі з моменту його першого виходу у 2010 році. Електромобіль отримав збільшений запас ходу, новий дизайн, високу продуктивність і енергоефективність в комбінації з новітніми технологіями, які створені для того, щоб зробити більш комфортним та безпечним процес водіння.

Eкстер'єр Nissan Leaf 2018
Електромобіль Nissan Leaf другого покоління / nissannews.com

Вихід Leaf 2018 запланований на 1 квартал 2018 року, хоча в Японії деякі клієнти отримали його ще у жовтні. Покупці, які замовили електрокар у США та Європі, почнуть отримувати його вже з лютого 2018 року, як тільки він з’явиться в офіційних магазинах та виставкових залах бренду.
Ціна стандартної версії у США на Nissan Leaf 2018 складає $ 29 990 без врахування пільг, які надаються кожною країною окремо в залежності від політики.

Зміст:

  1. Головні дані
  2. Новітні технології
  3. Продуктивність
  4. Інтеграція та зв’язок
  5. Дизайн екстер’єру
  6. Дизайн інтер’єру
  7. Технічні характеристики
  8. Фотографії екстер’єру (→)
  9. Фотографії інтер’єру (→)
  10. Варіанти кольорів (→)
  11. Відео-огляди (→)

Головні дані Nissan Leaf 2018

Вид електрокару: електромобіль
Тип кузова: хетчбек
Ємність акумулятору: 40 кВт⋅год
Запас ходу NEDC/EPA: 378 км/241 км
Максимальна швидкість: 144 км/год
Розгін от 0 до 100 км: 7,9 секунди
Ціна в Україні: немає даних
Ціна в США: від $ 29 990
Рік випуску: 2017
Конкуренти: Chevrolet Bolt EV | Tesla Model 3 | BMW i3 | Renault ZOE | Ford Focus Electric | Volkswagen e-Golf

Новітні технології Nissan Leaf 2018

Оскільки новий Leaf, як і його попередні версії, є втіленням стратегії Nissan Intelligent Mobility, компанія намагалась зробити його максимально зручним та корисним для водіння, безпечним для навколишнього світу, наділивши електрокар найновітнішими технолгіями.

Так, вдосконалена технологія допомоги водієві при русі в одній полосі ProPilot Assist допомагає зменшити рівень прискорення водія та частково контролює процес рульового управління та гальмування в певних умовах водіння. Після активації система може автоматично контролювати відстань до автомобіля спереду, використовуючи попередньо встановлену швидкість водія (від 20 до 100 км/год).

Новий Nissan Leaf пропонує напівавтономну технологію водіння ProPilot Assist
Новий Nissan Leaf пропонує напівавтономну технологію водіння ProPilot Assist / nissannews.com

Помічник при паркуванні ProPilot Park стає у нагоді, коли власник авто має невеликий досвід водіння. Система за допомогою 4 камер високої якості та 12 ультразвукових датчиків, розташованих навколо автомобіля, сама визначає найбільш прийнятний спосіб паркування, безпечно і точно скеровує автомобіль у необхідний простір — водієві потрібно лише стати недалеко від паркувального місця.

Автопаркування з системою ProPilot Park в Nissan Leaf 2018
Автопаркування з системою ProPilot Park в Nissan Leaf 2018 / nissannews.com

Технологія «розумної» електронної педалі e-Pedal дозволяє водіям простим натисканням педалі запускати, прискорювати, сповільнювати і зупиняти електрокар за необхідності, утримувати транспортний засіб у статичному положенні на схилах під гору та на спуску вниз. Електронна педаль допомагає максимально збільшити задоволення від водіння та зменшити витрати енергії акумуляторної батареї.

Продуктивність другого покоління Nissan Leaf

Головним центром інтелектуальної потужності Leaf 2018 є електронна трансмісія, що забезпечує покращену енергоефективність, збільшений крутний момент та потужність. Електродвигун має потужність в 147 к.с. (110 кВт), що на 38% більше, ніж у Leaf попереднього покоління. Автомобіль розганяється від 0 до 100 км за 7,9 секунди, досягаючи максимальної швидкості у 144 км/год.

Нова літій-іонна 40 кВт⋅год батарея забезпечує достатній запас ходу, щоб подолати будь-яку відстань як в межах, так і поза межами міста. Новий дизайн акумулятора має високу щільність зберігання енергії без збільшення розміру. Інженери покращили індивідуальну структуру ламінованих елементів живлення батареї, що становить на 67 % більше, порівняно з оригінальною моделлю Leaf 2010 року. Ще одним важливим вдосконаленням літій-іонного акумулятора є використання поліпшених електродних матеріалів, що призводить до більшої потужності.

Електродвигун та акумулятор Nissan Leaf 2018
Електродвигун та акумулятор Nissan Leaf 2018 / nissannews.com

У продуктивності та спритності новий Leaf випереджає своїх попередників. Щоб електродвигун та інвертор працювали ефективніше, інженери Nissan розширили шасі автомобіля. Важкі компоненти, включаючи батарею, розмістили у центрі кузова, щоб забезпечити стійкість авто при русі та плавні повороти. Нова рульова система має більшу жорсткість керування та функціональність, щоб зменшити нестабільність при русі по нерівних дорогах.

Розміщення батареї у центрі кузова для забезпечення стійкості елеткромобілю при русі
Розміщення батареї у центрі кузова для забезпечення стійкості елеткромобілю при русі / nissannews.com

Новий Leaf також поставляється з системою Intelligent Ride Control для більш точного управління електричним мотором та крутним моментом під час поворотів, який зменшує вібрації та поліпшує якість водіння та рульове управління.

Інтеграція та зв’язок Nissan Leaf 2018

У деяких країнах, де працює система V2G, електрокари можуть не тільки брати із мережі електроенергію, але і віддавати її туди для покращення стабільністості енергетичної мережі. За допомогою цієї ж системи автівка можете поділитись енергією з будь-яким пристроєм або домом.

Технологія Car-to-Grid (V2G) в Nissan Leaf другого покоління
Технологія Car-to-Grid (V2G) в Nissan Leaf другого покоління / nissannews.com

Зв’язок з новим Leaf відбуватиметься за допомогою інтерфейсу у додатку для смартфонів, що дозволяє користувачам стежити за станом електромобіля, планувати заряджання, отримувати інформацію про оптимальні тарифи на енергію, знаходити найближчу зарядну станцію та попередньо нагріти або охолодити автомобіль, перш ніж використовувати.

Дизайн екстер’єру нового Nissan Leaf

Новий дизайн Leaf 2018 був створений у натхнені концептом IDS Concept, який вперше було показано на Токійському автосалоні 2015 року. Спортивний, привабливий корпус нового Nissan Leaf являє собою динамічну особистість автомобіля. Філософія зовнішнього дизайну електрокару полягала в тому, щоб висловити чисті та прості лінії, а також міцний і гладкий силует, створюючи відчуття високотехнологічного пристрою.

Eкстер'єр Nissan Leaf 2018 — фото 4
Екстер’єру нового Nissan Leaf 2018 / nissannews.com

Горизонтальні лінії в нижній частині бокових бамперів підкреслюють низький центр тяжіння і натякають на те, що це рухливий і легкий у керуванні автомобіль.

Решітка V-Motion в Nissan Leaf 2018
Решітка V-Motion в Nissan Leaf 2018 / nissannews.com

Підсвічування V-Motion решітки, яскраво-синій 3D-сітчастий візерунок, що проглядається всередині решітки V-Motion, виражає унікальність Leaf як електрокару. Більш плаваюча конфігурація логотипу бренду символізує високотехнологічність автівки, а видимість і безпека виражається шляхом посилення переднього освітлення, оптимального балансу дизайну та функціональності. Спойлери додають Leaf вражаючий, спортивний вигляд. Низький капот бездоганно поєднується з лобовим склом і плаваючою дахом, створюючи гнучкий силует, що сприяє підвищенню стійкості автомобіля та аеродинаміки, коефіцієнт якої в новому електрокарі складає 0,28 Сd.

Кут зарядного порту на передній панелі був переналаштований на 45 градусів для більшої зручності підключення зарядного кабелю.

Дизайн інтер’єру нового Nissan Leaf

Всередині Leaf 2018 просторий, простий та функціональний. Яскрава блакитна лінія в окантовці сидінь, панелі керування та кермі була включена як символ електричних транспортних засобів Nissan. 7-дюймовий повнокольоровий TFT дисплей був перероблений для полегшення сприйняття основних функцій, таких як витрати потужності та інформація про аудіо та навігаційну систему. Також були додані доступи до сумісного смартфона з Apple CarPlay™ та Android Auto.

Інтер'єр салону електромобіля Nissan Leaf 2018
Інтер’єр салону електромобіля Nissan Leaf 2018 / nissannews.com

Клієнти відразу оцінять синю емблему Nissan на сидіннях, дверних прорізах, підлокітнику та кермі. Блакитна, освітлена кнопка старту/зупинки транспортного засобу додає відчуття прохолоди та високотехнологічності автомобілю.

7-дюймовий дісплей в центральній консолі електромобіля Leaf 2018
7-дюймовий дісплей в центральній консолі електромобіля Leaf 2018 / nissannews.com

Завдяки продуманому дизайну центральної консолі та приборної панелі, Nissan Leaf другого покоління дає водіям необхідну їм інформацію у зручний спосіб. Монітори та перемикачі були перероблені для інтелектуальної роботи без незручностей. Найбільш помітним є поєднання аналогового спідометра та мультиінформаційного 7-дюймового повнокольорового TFT дисплея, завдяки яким водій може плавно змінити інформацію, яка відображається.

На дисплеї є можливість для водія керувати аудіо- та навігаційними системами та інтуїтивно підключатися до смартфонів лише одним натисканням. На дисплеї відображається система Safety Shield, стан автомобіля і ємність акумулятора, витрати енергії, а також інформація про аудіо та навігаційну систему.

Підключення смартфону до електромобіля через Apple CarPlay™
Підключення смартфону до електромобіля через Apple CarPlay™ / nissannews.com

Apple CarPlay™ та Android Auto були додані до інформаційно-розважальної системи на автомобілях, оснащених навігаційною системою. Функції звуку та навігації можна змінити за допомогою рульового вимикача, не рухаючи рульове колесо.

На рульове колесо, обплетеного в натуральну шкіру, а також на центральний дісплей дизайнери нанесли матове хромове покриття. Матові і глянсові відтінки чорного кольору були ретельно застосовані в панелі керування кондиціонером та вентиляційній решітці, створюючи відчуття просунутості та зручності салону.

Передні сидіння в Nissan Leaf 2018
Передні сидіння в Nissan Leaf 2018 / nissannews.com

Подвійні тримачі для чашок, розташовані в тандемі між сидінням водія та переднім пасажирським сидінням, зона для зберігання смартфона або планшета, 12-вольтова розетка та USB-порт стали частиною ергономічної центральної консолі автівки.

За рахунок доволі компактної літій-іонної батареї, в електрокарі — достатньо місця для 5 пасажирів та 435 л вантажу. Задній вантажний простір може вмістити дві великих валізи або три середні валізи.

Задній вантажний простір для багажу в Nissan Leaf 2018
Задній вантажний простір для багажу в Nissan Leaf 2018 / nissannews.com

Nissan Leaf 2018 пропонується у восьми кольорах кузова. Новинка також доступна у двокольорових варіантах, наприклад White/Black.

Технічні характеристики Nissan Leaf 2018

Двигун: електричний двигун EM57
Потужність електродвигуна: 147 к.с./110 кВт
Крутний момент: 320 Нм
Ємність акумулятору: 40 кВт⋅год
Тип акумулятора: літій-іонний
Запас ходу NEDC/EPA: 378 км/241 км
Максимальна швидкість: 144 км/год
Розгін от 0 до 100 км: 7,9 секунди
Час зарядки (звичайна зарядка): 16 годин (3 кВт)/8 годин (6 кВт)
Швидке заряджання до 80%: 40 хвилин
Кількість місць: 5
Габарити: 4480 х 1790 х 1540 мм
Колісна база: 2700 мм
Кліренс: 150 мм
Колея передніх/задніх коліс: 1530 мм/1545 мм
Коефіцієнт аеродинамічного опору: 0,28
Споряджена/повна маса: 1490 кг/1765 кг
Об’єм багажника: 435 л
Розмір шин/дисків: 205/55 R16 або 215/50 R17

Лого