ЕКОАвтоЭкотранспортВантажівки«T/log» — перший в історії електромобіль без кабіни, показаний на Фестивалі швидкості в Гудвуді
Безпілотний транспортВантажівкиЕлектрокариЭкотранспорт

«T/log» — перший в історії електромобіль без кабіни, показаний на Фестивалі швидкості в Гудвуді

«T/log» — перший в історії електромобіль без кабіни, показаний на Фестивалі швидкості в Гудвуді

Кожен сегмент наземного транспорту поступово електріфікується і навіть транспорт для заготівлі лісу. Шведський технологічний стартап Einride представив T/log — автономну і повністю електричну лісозаготівельну вантажівку без кабіни для водія.

T/log — повністю електрична автономна вантажівка без кабіни для водія
T/log — повністю електрична автономна вантажівка без кабіни для водія / einride.tech

Електрична вантажівка була представлена на Фестивалі в Гудвуді (Goodwood Festival of the Speed) у Великобританії, і вона базується на раніше анонсованому компанією Einride T-Pod.

Роберт Фальк, генеральний директор Einride, прокоментував відкриття:

Einride постійно розширює кордони автономних і повністю електричних автомобілів в наших прагненнях до переходу на стійку транспортну систему. За допомогою T-log ми створили транспортний засіб, який може витримувати суворі вимоги до навколишнього середовища.

Компанія стверджує, що автономна електровантажівка для лісозаготівельних робіт отримає запас ходу 200 км завдяки акумулятору на 200 кВт⋅год.

Фотографії прототипу самокеруємої електровантажівки без водія T/log:

Що стосується автономної технології водіння, Einride каже, що використовує платформу для самостійного водіння Nvidia Drive і вона може працювати не тільки автономно, але й дистанційно керуватися. Роберт Фальк пояснив, чому авто немає кабіни:

Кабіна водія — це те, що робить вантажівки дорогими для виробництва, а наявність водія в салоні — це те, що робить їх дорогими в експлуатації. Зніміть кабіну і замініть водія оператором, який може контролювати і дистанційно керувати кількома автомобілями одночасно, і витрати можуть бути значно зменшені. Крім того, експлуатація транспортного засобу на відстані дозволяє значно поліпшити робоче середовище, як це вже було продемонстровано в таких галузях, як видобуток корисних копалин.

Einride не сказали, коли вантажівка піде у виробництво і яка буде вартість, але вони відзначили, що відсутність кабіни водія зробить вантажівки дешевшими для виробництва.

Попередні характеристики T/log:

Максимальна швидкість 85 км/год (обмежена електронікою)
Ємність батареї 200 кВт⋅год
Розміри Розміри 7×2,5 м (приблизно)
Вантажопідйомність 26 тон

Джерело: einride.tech

Лого