Електричні автомобілі стають обов’язковими для багатих і знаменитих
Колись електромобіль вважався атрибутом борців за екологію, а тепер перетворився в новий, обов’язковий аксесуар для багатих і знаменитих.

Оглядачі багатьох видань включаючи Bloomberg відзначають, що багаті покупці все більше захоплюються електромобілями віддаючи їм перевагу при покупці. Автомобілями № 1 в списку заможних покупців є електромобілі Tesla, які котируються як VIP-сегмент. Однак і інші автовиробники прагнуть зайняти місце в цій ніші, випускаючи фешенебельні електромобілі. Bentley, Porsche, Aston Martin вже або мають електричну модель, або збираються випустити таку.

У той же час серед автовиробників автомобілів класу-люкс, ще залишилися скептики і відверті хейтери електрифікації.
Наприклад в Bugatti заявили, що занадто рано говорити про електрифікацію і це незважаючи на те, що електричний спорткар Tesla Roadster 2 начисто переграє флагманську модель Chiron за характеристиками.

Ще більш зневажливі по відношенню до електромобілів в McLaren, де відверто заявили, що складно собі уявити електричний суперкар, поки технології не дозволять забезпечити належний запас ходу і потужності.
Таким чином, у виробників дорогих автомобілів паритетне ставлення до випуску електромобілів: одні бачать в цьому перспективу, інші поки саботують електрифікацію залишаючись консерваторами. Однак, це як і багато інших упереджень, вирішить гаманець заможних покупців, які очевидно все більше схиляються в бік екологічних суперкарів.
Джерело: bloomberg.com