ЕКОАвтоВиди електрокарівГібридні автомобіліМ’який гібридний 48-вольтний двигун приєднався до лінійки плагін-гібридних Range Rover
Гібридні автомобіліПлагін-гібридні автомобілі

М’який гібридний 48-вольтний двигун приєднався до лінійки плагін-гібридних Range Rover

  • Нова лінійка 3-літрових рядних 6-циліндрових дизельних двигунів Ingenium
    із технологією м’якого гібрида потужністю 48 В приєднується до плагін-гібридних моделей Range Rover
  • Ексклюзивні версії Westminster та SVAutobiography Dynamic Black доповнять нову лімітовану версію Range Rover Fifty
  • Інтелектуальна система Terrain Response 2 є сердцем видатних позашляхових можливостей Range Rover: це постійний комфорт та 7 режимів керування
  • Додатки Apple CarPlay та Android Auto інтегровані для максимальної сумісності смартфонів із автомобілем
  • Ефективний плагін-гібридний електричний двигун P400e лише на електротязі долає 40 км, витрати пального становлять 3,3 л/100 км, викиди CO2 — 75 г/км
  • Елегантна вишуканість: подовжена колісна база і та опція комфорту у салоні — сидіння представницького класу з функцією масажу гарячим камінням

Представлена нова лінійка 3,0-літрових рядних шестициліндрових дизельних двигунів Ingenium, разом із новими лімітованими версіями. Westminster, Westminster Black Edition та ексклюзивна SVAutobiography Dynamic Black приєдналися до останньої ювілейної комплектації Range Rover Fifty. Її презентували минулого місяця, аби відзначити 50-річчя родини Range Rover: лімітована модель доступна у кількості 1 970 автомобілів.

Останнє покоління м’яких та ефективних рядних шестициліндрових дизельних двигунів Ingenium, зокрема з технологію м’якого гібрида 48 В, розробили для більшої продуктивності та зменшення споживання пального. Новинки представлені з потужністю: 300 к.с. (221 кВт) та 350 к.с. (258 кВт).

Шестициліндровий дизельний двигун Range Rover Ingenium з технологію м'якого гібрида 48 В
Шестициліндровий дизельний двигун Range Rover Ingenium з технологію м’якого гібрида 48 В / media.landrover.com

Нова версія Westminster розроблена на основі моделі Vogue і доступна з бензиновим та дизельним двигуном, або плагін-гібридною силовою установкою. Тоноване скло та 21-дюймові легкосплавні диски з оздобленням Diamond Turned виокремлюють екстер’єр авто з-поміж інших.

Нова модель доступна у різних кольорах, металік та преміум металік. Акценти внутрішнього простору: накладки кольору Grand Black поєднуються із замшевим оздобленням стелі, розсувним панорамним дахом, м’яким закриттям дверей та потужною аудіосистемою з 19-ма динаміками Meridian Surround.

Ще одна версія — Westminster Black — доступна з пакетом оздоблення екстер’єру Black та 3 типами коліс на вибір: від 21-дюймових до 22-дюймових чорного кольору. Новий Range Rover SVAutobiography Dynamic Black — це свіжий погляд на популярний SVAutobiography Dynamic.

Інновації усієї лінійки Range Rover — це функції підключення. Додатки Apple CarPlay та Android Auto є стандартними для усіх моделей, щоб власник міг легко інтегрувати смартфон до інтелектуальної системи автомобіля.

Range Rover може похизуватися і досягненнями у сфері безпеки: серед них опції попередження про виїзд за смугу руху, екстрене гальмування, круїз-контроль із обмеженням швидкості. Функції стандартні для усього модельного ряду, також доступний і адаптивний круїз-контроль.

Нового рівня досягає і комфорт пасажирів: нова функція іонізації повітря салону з фільтром PM2.5 від Nanoe фільтрує шкідливі тверді частинки, покращуючи якість повітря для пасажирів та водія. Швидка кнопка «Очистити» в інформаційно-розважальній системі запускає функцію рециркуляції, видаляючи дрібні частинки менше 2,5 мікрометрів.

Елегантна вишуканість

Останні дизельні двигуни Ingenium — це ідеальний вибір для клієнтів, що часто подорожують. Спроектовані на модульній алюмінієвій архітектурі двигунів Jaguar Land Rover, нові рядні дизельні двигуни є більш м’якими та вдосконаленими порівняно з попереднім поколінням. Додатково, завдяки технології м’якого гібрида 48 В, вони відповідають найсуворішим світовим стандартам зі шкідливих викидів.

Такими вимогами є стандарти вихлопних газів за реальних умов водіння: Крок 2 (RDE2) регулює викиди оксиду азоту (NOx). Новий Range Rover є одним із перших повнорозмірних розкішних світових позашляховиків, що доступний з дизельним двигуном та отримав сертифікат RDE2. Продуктивні двигуни швидко реагують, заощаджують і зберігають енергію, утворену під час сповільнення. Надалі розумно її розподіляють, аби сприяти двигуну під час прискорення.

За циклом WLTP, новий м’який гібридний 3-літровий дизельний двигун D300 Ingenium обмежується витратами пального у 8,6 л/100 км та викидами вуглецю 225 г/км. Потужніший двигун D350 витрачає 9,2 л/100 км із викидами CO2 241 г/км. Порівняно з попереднім двигуном V8, із вагою шестициліндрової конструкції новий дизельний двигун демонструє кращі показники.

Нік Роджерс, виконавчий директор із розробки продукту у Jaguar Land Rover, відзначив: «Родина ефективних двигунів Ingenium еволюціонувала та розширювалася, щоб надати клієнтам більший вибір рядних чотири- та шестициліндрових бензинових і дизельних двигунів. У всій родині Range Rover використання як м’яких, так і плагін-гібридних технологій забезпечує ідеальне поєднання продуктивності та ефективності. Завдяки цьому Range Rover став одним із перших повнорозмірних преміум позашляховиків у світі, доступних із дизельними двигунами із сертифікатом RDE2».

Нова лінійка двигунів

Дизельні двигуни:

  • D300 — 300 к.с. (221 кВт), 3.0-літровий шестициліндровий м’який гібрид, 650 Н⋅м крутного моменту при обертах 1 500-2 500 об/хв
  • D350 — 350 к.с. (257 кВт), 3.0-літровий шестициліндровий м’який гібрид, 700 Н⋅м крутного моменту при обертах 1 500-3 000 об/хв

Бензинові двигуни:

  • P400 — 400 к.с. (294 кВт), 3.0-літровий шестициліндровий, 550 Н⋅м крутного моменту при обертах 2 000-5 000 об/хв
  • P400e — 404 к.с. (297 кВт), 2.0-літровий чотирициліндровий PHEV, 640 Н⋅м крутного моменту при обертах 1 500-4 000 об/хв
  • P525 — 525 к.с. (386 кВт), 5.0-літровий V8 з наддувом, 625 Н⋅м крутного моменту при обертах 2 500-5 500 об/хв
  • P565 — 565 к.с. (415 кВт), 5.0-літровий V8 з наддувом, 700 Н⋅м крутного моменту при обертах 3 500-5 000 об/хв
Range Rover Sport PHEV P400e
Range Rover Sport PHEV P400e / media.landrover.com

P400e — це найпродуктивніша версія нового Range Rover. Із запасом ходу 40 км та нульовими викидами вуглецю під час руху в електричному режимі, P400e поєднує: вдосконалений 4-циліндровий бензиновий двигун Ingenium у 300 к.с. (221 кВт) та електродвигун у 143 к.с. (105 кВт). Завдяки літій-іонному акумулятору ємністю 13,1 кВт⋅год, викиди CO2 становлять лише 75 г/км, а споживання пального — до 3,3 л/100 км за комбінованим циклом WLTP.

У P400e стандартний зарядний кабель Mode 3 дозволяє заряджати автомобіль у громадських місцях для зручності власника плагін-гібридного автомобіля.

Ексклюзивна версія

Посилену продуктивність і розкіш пропонує нова ексклюзивна версія Range Rover SVAutobiography Dynamic. Вона візуально підкреслює цілеспрямованість і потужність моделі: кузов у кольорі Santorini Black Metallic із зовнішніми акцентами Narvik Black Gloss, 22-дюймові колеса чорного кольору та брендовані накладки на пороги. Решта особливостей — це чорні гальмівні супорти, сидіння кольору Ebony з оздобленням Pimento.

Джерело: Land Rover Ukraine

Лого