Nissan виправив проблему прискореної деградації батарей Leaf 2016/17 років ємністю 30 кВт⋅год
Nissan опублікував нову заяву щодо стану та ремонту батарей Leaf 2016 та 2017 року, у яких АКБ ємністю 30 кВт⋅год за результатами недавнього дослідження деградують в прискореному темпі.
До сих пір не було зрозуміло, чи дійсно літій-іонні акумулятори деградують швидше або ж проблема криється в контролері акумуляторних батарей.

Повною мірою даному питанню в Nissan приділили увагу наприкінці осені 2017 року. В результаті була діагностована проблема з програмним забезпеченням контролера батареї, який показував неточні розрахунки, що використовувалися для визначення рівня заряду і доступного запасу ходу. Подальший аналіз і тестові випробування Nissan підтвердили, що саме це є проблемою, тому недавно програмне забезпечення електромобіля пройшло оновлення для виправлення неточних розрахунків в роботі.
Опублікована заява свідчить, що компанія з 6 червня почала обслуговувати клієнтів для перепрограмування системи контролю батарей в моделях Leaf 2016 і 2017 років випуску, оснащених акумулятором ємністю 30 кВт⋅год. Оновлення корегують обчислення датчиків рівня заряду і запасу ходу використовуваних для оцінки продуктивності акумулятора. Підтверджується, що відображуваний на сьогодні запас ходу і рівень заряду батареї нижче фактичних цифр, а перепрограмування контроллера виправить цю помилку і призведе до коректного відображення даних.
Це оновлення програмного забезпечення стосується лише виправлення параметрів, використовуваних контролером для розрахунку запасу ходу і рівня ємності акумулятора. Всі інші системи залишаються незмінними.
Джерело: cleanfleetreport.com