Світова прем’єра Porsche Taycan: спорткар зі збалансованим дизайном
Сьогодні компанія Porsche представила свій перший електричний спорткар. Прем’єра електромобіля пройшла одночасно на трьох континентах. «Taycan пов’язує наші традиції з майбутнім. Історія успіху нашого бренду, який вже понад 70 років надихає та вражає кожного клієнта, тепер вступає у нову еру — еру електричних можливостей», — заявив Олівер Блум, голова ради директорів Porsche AG, який відкривав світову прем’єру в Берліні. — «Це нова історія Porsche».

Чотиридверний спортивний седан має унікальну комплектацію, пропонуючи звичні для автомобілів Porsche продуктивність та можливість постійно залишатися на зв’язку, і все це для щоденного комфорту у користуванні. Новітні технології виробництва і функції Porsche Taycan встановлюють нові стандарти у сфері надійності та діджиталізації. «Ми обіцяли представити справжній Porsche у вік електромобільності — дивовижний спорткар, в якому вражають не тільки технології та динаміка водіння, а який до того ж запалює пристрасть у людях по всьому світу, так само, як і його легендарні попередники. Сьогодні ми виконали свою обіцянку», — наголошує Майкл Штайнер, член ради директорів Porsche AG, керівник відділу розробок.

Першими моделями нової серії є Taycan Turbo S і Taycan Turbo. Вони знаходяться на передовому рубежі електромобільності Porsche. Це найпотужніші серійні моделі серед усіх автомобілів виробника спорткарів. Менш потужні варіанти цих повнопривідних автомобілів будуть випущені пізніше цього року. Першою модифікацією стане Taycan Cross Turismo, який вийде наприкінці наступного року. До 2022 року Porsche планує інвестувати понад 6 мільярдів євро в електромобільність.
Продуктивність у поєднанні з ефективністю
Флагманська версія Porsche Taycan Turbo S може виробляти до 560 кВт (761 к.с.) потужності у поєднанні з функцією Launch Control, в той час як Porsche Taycan Turbo може виробляти до 500 кВт (680 к.с.). Модель Taycan Turbo S розганяється від 0 до 100 км/год за 2,8 секунди, в той час як Taycan Turbo розганяється до 100 км/год за 3,2 секунди. Запас ходу Porsche Taycan Turbo S становить до 412 км, а Porsche Taycan Turbo — до 450 км (відповідно до WLTP). Максимальна швидкість обох повнопривідних моделей становить 260 км/год.

Porsche Taycan — це перший серійний автомобіль з напругою бортової мережі у 800 В замість звичайних 400 В, як в усіх інших електрокарах. Для водіїв Porsche Taycan це стане надзвичайною перевагою на дорозі: зарядити акумулятор від мережі зарядок високої потужності з постійним струмом можна буде за трохи більше, ніж 5 хвилин, а діапазон ходу становитиме до 100 км (відповідно до WLTP). Час зарядження акумулятора від 5% до 80% становить 22,5 хвилини в ідеальних умовах, а максимальний рівень витрати енергії на підзарядку становить 270 кВт. Загальна містськість акумуляторної батареї Plus становить 93,4 кВт⋅год. Водії Porsche Taycan зможуть зручно заряджати свої автомобілі вдома від мережі зі змінним струмом потужністю до 11 кВт.
ДНК Porsche у дизайні екстер’єру
Виразний, пуристичний дизайн Porsche Taycan сповіщає про початок нової ери. Але в той самий час в ньому безсумнівно можна побачити ДНК Porsche. Спереду він виглядає особливо широким із високо обрисованими крилами. Спортивна лінія даху косою лінію йде вниз до задньої частини та створює виразний силует. Кабіна обтічної форми, прихована задня стійка кузова та чітко окреслені лінії крил придають задній частині автомобіля типовий для бренду зовнішній вигляд. Також представлено інноваційний елемент — логотип Porsche, інтегрований у задню світлову панель. При значенні провідності від 0,22, значний вклад у споживання енергії, а отже, більший запас ходу, робить аеродинамічно оптимізована форма кузову.
Унікальний дизайн інтер’єру з широким дисплеєм
Чітка структура й абсолютно нова архітектура салону сигналізують про початок нової ери. Вигнутий екран є найвищою точкою інноваційного кластера панелі приладів. Він робить безумовний акцент на осі водія. Центральний 10,9-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи та додатковий дисплей для пасажира об’єднані в єдину панель, яка без підсвічування виглядає частиною інтер’єру. Для нової моделі Taycan дизайн всіх користувацьких інтерфейсів був оновлений. Кількість традиційних засобів керування, таких як вимикачі та кнопки, була значно скорочена. Тепер керування стало розумним та інтуїтивним: сенсорне керування та голосові команди, які можна давати після фрази: «Привіт, Porsche».

Вперше в моделі Porsche Taycan не буде повністю шкіряного салону. Всі деталі інтер’єру, вироблені з інноваційних перероблених матеріалів, лише підкреслюють еко-концепцію електричного спорткара. Додатковий простір для ніг пасажирів заднього сидіння насправді є нішею в батареї, встановленої в підлозі. Цей простір гарантує комфортне розміщення пасажирів позаду і також забезпечує низький кліренс автомобіля, типовий для спорткарів. Доступні два багажних відділення: місткість переднього багажного відділення становить 81 літр, а заднього — 336 літрів.

Інноваційні тягові двигуни і двоступенева коробка передач
Porsche Taycan Turbo S і Porsche Taycan Turbo мають по два ефективних електричних двигуна, які знаходяться як на передніх, так і на задніх осях. Тому обидві моделі є повнопривідними. І діапазон ходу, і постійна потужність приводу виграють від високої ефективності синхронних двигунів. Кожен приводний модуль складається з електричного двигуна, трансмісії та імпульсного інвертора. Щільність потужності цих модулів (кВт/літр простору) є найвищою серед усіх електричних цифрових установок, які доступні сьогодні на ринку. Двоступенева коробка передач, встановлена на задню вісь, є інноваційною розробкою Porsche. Перша передача Porsche Taycan забезпечує ще більше прискорення при старті з місця, а друга передача з довгим передатковим відношенням забезпечує високу ефективність і однаково високі запаси потужності, навіть на дуже високих швидкостях.

Центрально-мережеві системи шасі
Porsche використовує центрально-мережеві системи контролю шасі в Porsche Taycan. Інтегрована 4D система контролю шасі аналізує і синхронізує всі системи шасі в режимі реального часу. Інноваційні системи шасі включають адаптивну пневматичну підвіску з трикамерною технологією, включаючи електронну систему керування жорсткістю підвіски PASM, а також систему регулювання ходової частини Sport (PDCC Sport) і систему векторизації крутного моменту (PTV Plus). Повнопривідний автомобіль з двома електричними двигунами і системою рекуперації енергії є унікальним. Потенційна потужність рекуперації до 265 кВт та є значно вищою, ніж у конкурентів. Випробування показали, що приблизно 90% щоденного гальмування виконуються лише електричними двигунами, без спрацьовування гідравлічних колісних гальм.
Різні профілі режимів керування наслідують філософії, яку мають інші моделі Porsche. Вони дають можливість зручного використання всіх функцій електричного автомобіля. Доступні чотири режими: «Range», «Normal», «Sport» і «Sport Plus». Окрім того деякі системи можна налаштовувати індивідуально в режимі.

Світова прем’єра на трьох континентах одночасно
Світова прем’єра Porsche Taycan відбулася одночасно в Південній Америці, Китаї та Європі. На цих трьох континентах знаходяться найважливіші ринки нових електрокарів. Локації для прем’єри були також обрані з думкою про відновлювані джерела енергії: Ніагарський водоспад на кордоні між штатом Нью-Йорк (США) і провінцією Онтаріо (Канада) уособлює енергію води, сонячна ферма в Нойгарденберзі (неподалік від Берліна) уособлює енергію сонця, а вітряна електростанція на острові Пінтань, приблизно за 150 км від китайського міста Фучжоу в провінції Фуцзянь, уособлює енергію вітру. Ми сприймаємо ці природні сили всіма нашими відчуттями так само, як ми відчуваємо вражаючу потужність першого електричного спорткара від Porsche.
Джерело: newsroom.porsche.com