ЕКОАвтоЕлектрокариPorscheTaycanTaycan встановлює рекордний час проходження найскладнішої у світі гоночної траси
PorscheTaycanЕлектричні автомобіліЕлектрокари

Taycan встановлює рекордний час проходження найскладнішої у світі гоночної траси

Porsche Taycan встановив новий рекорд у класі чотирьохдверних електричних спорткарів на трасі Нюрбургринг Нордшляйфе довжиною 20,6 км. Пілот Ларс Керн подолав легендарний трек, відомий як «Зелене пекло» за 7 хвилин і 42 секунди.

«Porsche Taycan — це болід для перегонів, і він це довів на найскладнішій у світі гоночній трасі», — розповідає Керн. — «До того ж, я вражений тим, як електричний спорткар долає високошвидкісні відрізки шляху, такі як Kesselchen, та як плавно він набирає швидкість на вузьких відрізках шляху, таких як Adenauer Forst».

Porsche Taycan встановив рекорд Нюрбургринга для чотирьохдверних електромобілів
Porsche Taycan встановив рекорд Нюрбургринга для чотирьохдверних електромобілів / newsroom.porsche.com

«Porsche Taycan легко подолав три випробування на витривалість. У першому тесті Taycan зміг повторно відтворити результати під час напруженого тесту, що включав 26 послідовних прискорень з місця від 0 до 200 км/год. Другим тестом стало подолання 3 425 км траси Нардо за 24 години, а тепер він встановив новий рекорд на трасті Нюрбургринг Нордшляйфе», — заявив Штефан Векбах, віце-президент модельного ряду Porsche Taycan. — «Численні фактори впливають на продуктивність та ефективність силової установки Taycan. До них можна віднести системи шасі, реакція яких становить долю секунди, а також неперевершену аеродинаміку».

Інженери-розробники почали випробування трасою Нюрбургринг Нордшляйфе в симуляторі ще на ранніх стадіях розробки електрокару. Основним завданням цього процесу було визначення електричної енергії, потрібної для терморегулювання, що є ключовим для проходження траси за потрібний час.

Taycan встановлює рекордний час проходження найскладнішої у світі гоночної траси
Taycan встановлює рекордний час проходження найскладнішої у світі гоночної траси / newsroom.porsche.com

Попередні випробування: 24 години випробування на витривалість і серія прискорень

Porsche Taycan може подолати всі виклики, як гоночний трек, так і випробування на витривалість. За 24 години прототип Porsche проїхав 3 425 км під час тестування на трасі Нардо (Італія). Ця приблизно відстань між Нардо в Італії та Тронгеймом у Норвегії. На спекотній трасі на півдні Італії середня швидкість автомобіля становила 195-215 км/год. При максимальній температурі повітря 42°С і температурі треку до 54°С прототип Porsche Taycan підтвердив свою здатність долати довгі дистанції ще навіть до запуску серійного виробництва. Випробування було завершено без перерв, адже прототип автомобіля робив швидкі зупинки для зарядження акумулятора і зміни водіїв.

А наприкінці липня прототип пройшов випробування на розгін від 0 до 200 км/год 26 разів поспіль по злітно-посадковій смузі. Середній час розгону склав менше 10 секунд. Різниця між найшвидшим і найповільнішим часом розгону становила лише 0,8 секунди.

Новий Porsche Taycan: перший електричний спорткар від Porsche

Широкий ряд технічних характеристик гарантує вражаючи результати Porsche Taycan на трасі:
Porsche Taycan матиме два надзвичайно ефективних електричних двигуни на передній і задній осях, що робить його повнопривідним. Повний привід і система регулювання тягового зусилля працюють значно швидше, ніж стандартні системи.

Інтегрована 4D система контролю шасі Porsche аналізує і синхронізує всі системи шасі в режимі реального часу. Інноваційна система шасі включає адаптивну пневматичну підвіску з трикамерною технологією й електроннокерованими амортизаторами PASM (Porsche Active Suspension Management), електромеханічною системою запобігання крену (PDCC Sport), а також системою векторизації крутного моменту (PTV Plus). Автомобіль, який встановив рекорд, мав також рульове управління заднього моста і 21-дюймові колісні диски.

Porsche Taycan — це перший серійний автомобіль, електросистема якого працює під напругою 800 В, а не під стандартною для електромобілів напругою у 400 В.

Профілі режимів керування нового Porsche Taycan дають можливість зручного використання всіх функцій електричного автомобіля. У режимі «Sport Plus» індивідуальні налаштування водія відтворюються надзвичайно динамічно. Система охолодження та нагрівання акумулятора була розроблена максимально ефективно. Одночасно відчиняються стулки системи охолодження, задній спойлер завчасно трохи підіймається, а налаштування шасі оптимізуються під проходження траси, в той час як підвіска опускається до найнижчого рівня.

Відео: як Porsche Taycan справляється з високими швидкісними навантаженнями

Відео: Porsche Taycan проїхав 3425 км на високій швидкості протягом 24 годин

Відео: Porsche Taycan встановив рекорд на трасі Нюрбургринг

Джерело: porsche.ua

Лого