В Україні зібрали Nissan Leaf з батареєю на 44 кВт⋅год і запасом ходу 450 км
Майстер з Кропивницького Дмитро, відомий своїми удосконаленнями акумуляторних батарей Nissan Leaf, зокрема установкою в модель 2013 року 2-х батарей, представив свою нову переробку батареї електрокара.

На цей раз Дмитро замінив рідну батарею Nissan Leaf 2014 року оригінальними акумуляторами LG Chem, збільшивши тим самим ємність до 44 кВт⋅год. Ціна нової готової батареї склала $8 000, також Дмитро анонсував модель на 30 кВт⋅год за $5 500, як більш скромний і бюджетний варіант модернізації. Для оновлення батареї комірки LG Chem були вибрані тому, що їх щільність енергії вище і вони дозволяють вдвічі збільшити ємність батареї при тій же вазі і розмірі.

Після завершення проекту, на який у майстра пішло близько 3 тижнів, Дмитро зробив тестову поїздку за маршрутом Кропивницький — Харків. У процесі поїздки був встановлений запас ходу електрокара на новій батареї, який склав 300-350 км по місту, 450 км по трасі при швидкості 55-60 км/год і 280-300 км при швидкості 80-100 км/год. Майстер зазначив, що незважаючи на відсутність охолодження, проблем з перегрівом батареї немає навіть при такій щільній упаковці і в тестовому пробігу (влітку) максимальний нагрів акумуляторної батареї становив 40 градусів, що не критично навіть за мірками Nissan Leaf.

Відзначається, що систему управління батареї електрокара вдалося поєднати з акумуляторною батареєю нового виробника, хоча залишилася проблема відображення рівня заряду і запасу ходу на приладовій панелі. Точно дізнатися запас ходу електромобіля можна лише за допомогою додатка Leaf Spy, втім майстер каже, що проблему можливо вирішити і роботи по коректному відображенню пробігу вже ведуться, але на даному етапі її, як і велику трудомісткість робіт, Дмитро відносить до головних мінусів перепаковки.
Відео процесу перепаковки батареї Nissan Leaf на 44 кВт⋅ч:
Джерело: hevcars.com.ua