Відомі технічні деталі електрифікованої платформи п’ятого покоління від BMW
Інженери BMW докладно розповіли про те, як буде працювати нова платформа п’ятого покоління, що буде використовуватися в електричному кросовері BMW iX3 і в рамках всієї стратегії електрифікації автомобілів бренду.

Електричні силові агрегати будуть використовувати модульні компоненти для забезпечення різних рівнів продуктивності, крім того ультракомпактні двигуни BMW матимуть варіативну потужність від 134 до понад 400 к.с. Повністю електричні моделі будуть використовувати один з них або мати пару моторів по одному на кожну вісь. Підключаємі гібриди будуть поєднувати зусилля силових агрегатів використовуючи блок електричного двигуна на одній осі й потужність звичайного двигуна на іншій.
Щоб врахувати всі можливі конфігурації моделей, кожен автомобіль побудований на платформі п’ятого покоління, буде мати простір для акумуляторної батареї, розташованої під полом, в якій будуть розміщуватися масштабовані пакети батарей.
В BMW заявили, що в одних і тих же моделях будуть пропонуватися батареї різної ємності, як це робить у своїх електромобілях Tesla. Через це вартість моделей буде відрізнятися в залежності від ємності АКБ і потужності.
Відзначається, що нова платформа з масштабованими пакетами батарей буде пропонувати запас ходу до 100 км для плагін-гібридів і до 700 км для електромобілів.
Спочатку п’яте покоління платформи для електричних трансмісій компанія BMW планувала запустити в 2021 році, але мабуть це станеться раніше в зв’язку з форсованою підготовкою до випуску першого електричного кросовера iX3, серійний дебют якого запланований на 2020 рік.
Джерело: bmwblog.com