ЕКОАвтоЕлектрокариЧи зможуть літій-іонні батареї стати новим паливом?
ЕлектрокариТехнології

Чи зможуть літій-іонні батареї стати новим паливом?

За словами провідних аналітиків в галузі, літій-іонні батареї знаходяться на перехідному етапі, коли кожен наступний рік буде перевершувати попередній за обсягами виробництва і зростанням попиту на літій-іонні батареї.

Для джерела енергії, який існує близько трьох десятиліть, літій-іонна батарея фактично досягла вершини свого потенціалу.

Почавши з примітивних мобільних телефонів, камер, ноутбуків і згодом смартфонів, з появою електричних автомобілів ця система зберігання енергії дійсно досягла світового панування.

Останнім доказом стало те, що електромобілі стали найбільшим в світі споживачем літій-іонних батарей.

Графік домінування електричного транспорту в попиті на літій-іонні батареї
Графік домінування електричного транспорту в попиті на літій-іонні батареї / bloomberg.com

Майбутнє батарей однозначно за електромобілями і електричним транспортом. Поточне збільшення попиту на літій-іонні батареї викликане ажіотажем автовиробників, призвело до підвищення ефективності батарей і до різкого падіння цін. За даними Bloomberg New Energy Finance, в минулому році ціна на акумуляторні батареї впала на 24%. Це зниження вартості, в свою чергу, сприяє подальшому збільшенню ємності акумуляторів, що призводить до ще більшого використання літій-іонних технологій в енергосистемах, суднобудуванні і літакобудуванні.

Глобальні продажі літій-іонних батарей
Глобальні продажі літій-іонних батарей / bloomberg.com

Чи зможуть літій-іонні батареї стати новим паливом? Однозначно так, оскільки це відзначають навіть найбільші нафтові компанії, такі як British Petroleum, заявляючи, що попит на паливо і літій-іонні засоби зберігання енергії буде еквівалентним вже через 20 років і поступово стане збільшуватися не на користь викопного палива.

Крім того, багато аналітичних агентств в тому числі і Bloomberg, вважають літій однією з ключових копалин на найближчі роки, називаючи його «новою нафтою».

Джерело: bloomberg.com

Лого