BMW і Great Wall підписали контракт на виробництво електричного Mini на новому заводі в Китаї
Після того, як BMW підписав гігантський контракт на поставку батарей з CATL, німецький автовиробник додає ще одну угоду з Китаєм про електричний Mini, хоча раніше повідомлялося, що у BMW Group виникли труднощі з електрифікацією моделі Mini Electric і терміни виробництва новинки були змінені на кінець 2019 — початок 2020 року.
BMW Group і китайський виробник Great Wall Motor підписали угоду про виробництво електричних автомобілів Mini через нове спільне підприємство в Китаї. BMW Group і Great Wall Motor створили нове спільне підприємство «Spotlight Automotive Limited» для розробки і виробництва електричних транспортних засобів в Китаї. Крім електричних автомобілів Mini, спільне підприємство також буде виробляти електромобілі для Great Wall Motor.

Виробництво майбутніх електричних автомобілів Mini в Китаї, найбільшому в світі ринку електромобільності, є ключовим елементом продовження стратегічного розвитку Mini в стратегії BMW Group NUMBER ONE> NEXT.
Це ще один важливий крок на шляху до електрифікованого майбутньому марки Mini, на додаток до початку виробництва в наступному році першого електромобіля Mini на головному заводі бренду в Оксфорді. Харальд Крюгер, голова правління BMW AG, під час церемонії підписання сказав:
Сьогоднішнє підписання представляє новий рівень співпраці між Китаєм і Німеччиною. Це стратегічне партнерство є безпрограшним для BMW Group і Great Wall Motor, що дозволяє нам зробити внесок в амбітні плани Китаю щодо поширення нових електричних транспортних засобів і скорочення викидів.
BMW Group має намір впевнено продовжувати успішну співпрацю зі створеною структурою продажів та каналами в Китаї і не планує створювати додаткову торговельну компанію в КНР для майбутніх електричних автомобілів Mini від цього спільного підприємства. Діяльність спільного підприємства буде зосереджена на розробці, закупівлі та виробництві електромобілів для китайського ринку.
Ще в 2008 році BMW, спільно з брендом Mini створили 600 автомобілів з повністю електричною трансмісією під назвою Mini E. Програма привела до створення BMW i3, але з якоїсь причини Mini E не пішов у виробництво. Тепер можна сподіватися, що нарешті він вже вийде на ринок в наступному році.

Очікується, що в наступному році електромобіль Mini почне випускатися на виробничій лінії на головному заводі марки в Оксфорді, але тепер BMW додає ще один виробничий об’єкт в електричну програму через нове спільне підприємство в Китаї.
Успішна стратегія продовження розширення глобальної виробничої мережі BMW Group відповідає чіткому правилу: виробництво вслід за ринком. Це означає, що збільшення виробництва на найбільших ринках не призводить до відповідного зниження виробництва на інших підприємствах, а навпаки. Наприклад, хоча виробництво BMW в Китаї і США значно збільшилося в період між 2007 і 2017 роками, виробництво в Німеччині за цей час також зросло майже на чверть, до приблизно 1,15 млн автомобілів на рік. Таким чином, подібна стратегія розширення може значно прискорити розвиток бренду MINI, не піддаючи сумніву прихильність BMW Group в Великобританії, де компанія зробила значні інвестиції.
Джерело: press.bmwgroup.com