Tesla і Panasonic відмовляться від кобальту в батареях електромобілів
Оскільки електромобілі стають все більш технологічними, батареї що їх живлять повинні їм відповідати. Ілон Маск заявив, що в акумуляторній батареї Tesla Model 3 використовують менше 3% дорого кобальту, а наступне покоління батарей і зовсім обійдеться без нього.
Чи правда це, адже кобальт є ключовим компонентом акумуляторних батарей електромобілів, а крім того, це найдорожчий елемент в батареях, який добувають в умовах далеких від цивілізованих стандартів.

На даний момент Tesla використовує при створенні батарей трикомпонентний склад з нікелю, кобальту і алюмінію, при цьому знизивши залежність від кобальту на 60%. Фахівці вважають, що це і так найнижчі показники вмісту елемента в батареї, який на межі збереження безпеки батарей, так як скорочення кобальту спричиняє збільшення частки нікелю, що знижує охолоджуваність АКБ і може стати причиною пожежі.
Таким чином фахівці вважають, що втілити заяву Маска про акумуляторні батареї без кобальту буде вкрай складно.
Нагадаємо, що основним постачальником АКБ для Tesla Model 3 є Panasonic, який виробляє батареї спільно з Tesla на заводі Gigafactory в Неваді. Виходячи з досвіду попередніх років, коли Panasonic оголошував про намір випустити батареї без кобальту і замовляв його ще більше, можна зробити висновок, що це станеться далеко не завтра. Проте, якщо технології про які говорять в Tesla і Panasonic запрацюють — це буде очевидний і величезний прорив в галузі.
Джерело: reuters.com