Porsche представляє плагін-гібридні Cayenne та Cayenne Coupé із запасом ходу до 40 км на електричному заряді
Компанія Porsche продовжує втілювати ідеї електромобільності, реалізуючи у автомобілях інноваційні технології ери електрифікації. Слідом за Porsche Panamera, компанія представляє плагін-гібридні моделі Cayenne Turbo S E-Hybrid і Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé.

Потужність моделей у 500 кВт (680 к.с.) забезпечується завдяки розумній взаємодії 4.0-літрового бензиновго двигуна V8 потужністю 550 к.с. і електричного двигуна, інтегрованого з восьмиступінчастою коробкою передач Tiptronic S, потужністю 136 к.с. Максимальний крутний момент становить 900 Н⋅м. Прискорення від 0 до 100 км/год за 3,8 секунди, а максимальна швидкість становить 295 км/год.
Нові моделі є втіленням виняткової продуктивності та екологічності. Запас ходу на електротязі для моделей Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid і Porsche Turbo S E-Hybrid Coupé складає 40 км. Середній рівень витрати пального відповідно до NEDC становить 3,9-3,7 л/100 км, а рівень витрати енергії 19,6-18,7 кВт⋅год/100 км.

Окрім двох флагманських моделей серії Turbo S, плагін-гібридні моделі також включають новий Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé потужністю 340 кВт (462 к.с.), його крутний момент становить 700 Н⋅м, а запас ходу на електротязі до 43 кілометрів та Porsche Cayenne E-Hybrid, із бензиновим фільтром.
Додаткова потужність
Електричний двигун у моделях Cayenne Turbo S E-Hybrid розташований між двигуном V8 і восьмиступінчастою коробкою передач Tiptronic S. Два двигуни зв’язані один з одним через електричну муфту переключення (ECA), вбудовану в гібридний модуль. У повністю електричному режимі електричний двигун може розігнати автомобіль до максимальних 135 км/год. Він також може використовуватися й в інших модифікаціях Cayenne E-Hybrid з метою додаткового підвищення потужності. Ці моделі можна обрати разом зі стандартним пакетом SportChrono (гібрид, спорт і спорт плюс). Porsche перейняв цю стратегію підвищення потужності автомобілів від супер-спорткару Porsche 918 Spyder.
Літій-іонний акумулятор встановлений під підлогою, а його ємність становить 14,1 кВт⋅год. Високовольтна батарея повністю заряджається протягом 2,4 години від стандартного вбудованого зарядного пристрою зі змінним струмом 7,2 кВт за умови використання 400-вольтного з’єднання з 16-амперним запобіжником. Від звичайної розетки акумулятор заряджається за шість годин (230 Вт і 10 А). Ви також можете встановити свій власний розклад зарядження через центральну систему управління автомобілем Porsche Communication Management (PCM).

Стандартна комплектація моделей Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid і Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé включає: систему запобігання перекиданню, пневматичну підвіску, систему управління жорсткістю стабілізаторів Porsche (PDCC), систему розподілення крутного моменту Porsche Plus (PTV Plus), механізм блокування заднього диференціала, композитні керамічні гальма Porsche (PCCB), високопродуктивну гальмівну систему, 21-дюймові легкосплавні диски разом із зовнішнім розширювачем надколісної дуги однакового з капотом кольору, підсилювач керма Plus, а також пакет SportChrono. Адаптивна трьохкамерна пневматична підвіска разом із активною підвіскою Porsche (PASM) забезпечує виняткову динаміку руху автомобілів Porsche і зручне керування.
На зв’язку
В усіх моделях Cayenne доступна онлайн-навігація та інформація про рух у режимі реального часу та функція голосового управління. З початком нового модельного року в усіх моделях Porsche Cayenne будуть опціонально доступні бездротова технологія Apple CarPlay®, нові роз’єми USB типу C і відділення для смартфону з функцією індукційного зарядження. Усі гібридні моделі Porsche в стандартній комплектації мають додаткове кондиціонування повітря, із можливістю віддаленого управління.

На плагін-гібридні моделі Porsche Cayenne встановлено світлодіодні фари, систему круїз-контролю з системою обмеження швидкості, функцією утримання смуги руху, розпізнавання дорожніх знаків, системою допомоги під час перетину перехрестя і системою екстреного гальмування. Передня і задня камери, які допомагають при паркуванні, включаючи систему камер заднього виду в моделі Cayenne Coupé. Опціонально в комплектацію автомобіля можна додати фари зі світлодіодною матрицею, прозорий дисплей HUD та камеру нічного бачення з функцією теплобачення.
Подвійний дебют: Porsche Cayenne Coupé — гібрид із двигунами V6 і V8
Разом із моделлю Cayenne Coupé компанія Porsche додала ще більш спортивний варіант позашляховика до успішної лінійки. Головні відмінні риси Coupé — це гостріші лінії унікального нахилу даху та форми задньої частини автомобіля, адаптивний задній спойлер, два окремих сидіння в задньому ряду, а також два різних варіанти дизайну даху: панорамний скляний дах у стандартній комплектації і полегшений карбоновий дах, як опція.

Позашляховик купе тепер доступний у двох різних версіях гібриду: поєднання 4.0-літрового бензинового двигуна V8 з подвійним турбонаддувом і 3.0-літрового бензинового двигуна V6 з турбонаддувом. Потужність нового Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé становить 340 кВт (462 к.с.), а крутний момент — 700 Н⋅м. У поєднанні зі стандартним пакетом SportChrono він розганяється від 0 до 100 км/год за 5,1 секунди (за 5,0 секунди з легковагими спортивними пакетами), а його максимальна швидкість становить 253 км/год. Середній рівень витрати пального відповідно до NEDC становить 3,2-3,1 л/100 км, а рівень витрати енергії 18,7-17,7 кВт⋅год/100 км. Запас ходу на електротязі становить до 43 кілометрів.
Джерело: Porsche Ukraine