ЕКОАвтоЕлектрокариTeslaІлон Маск підписав угоду на будівництво Tesla Gigafactory 3 в Шанхаї
TeslaЕлектричні автомобіліЕлектрокари

Ілон Маск підписав угоду на будівництво Tesla Gigafactory 3 в Шанхаї

Ілон Маск підписав попередню угоду з урядом Шанхая про будівництво Gigafactory 3, першої фабрики компанії за межами США. За відомими даними, майбутня китайська фабрика зможе випускати 500 000 електромобілів на рік і конкурувати з виробництвом Tesla у Фрімонті, Каліфорнія.

Ілон Маск підписав попередню угоду з урядом Шанхая про будівництво Gigafactory 3
Ілон Маск підписав попередню угоду з урядом Шанхая про будівництво Gigafactory 3 / teslarati.com

Власний завод Tesla в Китаї є найважливішим кроком компанії по виходу на найбільший в світі ринок електромобілів. Нагадаємо, що Китай встановив високі мита на автомобілі, що імпортуються з-за кордону, включаючи електромобілі Tesla. Щоб імпортувати свої електрокари в Китай, з урахуванням нових податків компанії довелося підняти ціни на Model S і Model X на $ 22 647 і $ 37 744 відповідно.

Ціни на електромобілі Tesla після підняття мита
Ціни на електромобілі Tesla після підняття мита / bloomberg.com

Однак завдяки своєму власному підприємству в країні Tesla зможе обійти високі мита на імпорт. Ще в минулому році Маск говорив, що наявність заводу в Китаї — це майже єдиний спосіб для Tesla конкурувати з цінами місцевих виробників електромобілів, таких як BYD. Відзначається, що підприємство почне свою роботу через два роки і можливо стане першим заводом на якому буде випускатися новий електромобіль компанії Tesla Model Y.

Плани зі створення підприємства в Китаї компанія задумала давно, відразу після того, як були встановлені величезні акцизи на імпорт авто з США.

Після успішного старту в Китаї — найбільшого в світі ринку електромобілів, Ілон Маск заявив, що надасть плани до кінця цього року з будівництва заводу в Європі.

Швидко зростаючий електромобільні ринок Китаю становить величезну можливість зростання для Tesla. Згідно з даними Китайської асоціації автомобільних виробників, в категоріях, що включає в себе електричні і плагін-гібридні автомобілі, були досягнуті продажу 777 000 одиниць в минулому році і можуть перевищити 1 мільйон в 2018 році. Мета уряду Китаю — до 7 мільйонів електрокарів в рік до 2025 року.

За даними LMC Automotive, в минулому році Tesla продала 14 779 електромобілів в Китаї. Це дало їй близько 3% ринку електромобілів, і помістило компанію на десяте місце в цьому сегменті. На частку Китаю припадало 17% від виручки 2017 року Tesla, відповідно до інформації регулюючих органів США.

Джерело: teslarati.com та bloomberg.com

Лого